Canada Oost 2016

21 mei 2016

Welkom op onze reisblog bij Reislogger!

Het is weer zover, we gaan weer een mooie reis maken waar we jullie deelgenoot van willen maken. De bedoeling is dat we 11 juni vertrekken naar Montreal en op 29 juni weer veilig aankomen in Amsterdam. De eigenlijke route is deze keer in Oost Canada. We hebben de route helemaal zelf uitgezet, vlucht geboekt, auto gehuurd en B&B gereserveerd. Als er dus iets fout gaat dan hebben we het ook zelf gedaan.

We zouden het leuk vinden als jullie ons weer willen volgen via deze blog. De bedoeling is dat  ​er elke dag een verslagje gemaakt wordt en met wat foto's erbij naar jullie gemaild wordt. Als je ons wilt volgen dan moet je wel even via de mail reageren. Dan kom je automatisch in de mailinglijst.

Wij hebben er al zin in, nu maar wachten tot het 11 juni is. Voor die tijd zal ik nog de route met een kaart mailen zodat je precies kunt zien waar we allemaal heengaan.

We zien jullie reactie wel verschijnen.

Alvast de groeten van:

Rina en Teunis Jan

. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    21 mei 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Leonie en Jan:
    21 mei 2016
    Hoi Rina en Teunis Jan, wat geweldig leuk om weer een beetje met jullie op reis te mogen!! We gaan jullie zeker weer volgen. Fijne vakantie en groetjes
  3. Chantal, Steef en Mylene:
    10 juni 2016
    LIeve Rina en Teunis,

Wij wensen jullie enorm veel plezier op jullie rondreis in Canada. Wat een super avontuur. En we zijn dan ook zeer vereerd om jullie te mogen volgen via deze weg. Super leuk.

Voor morgen alvast een hele fijne reis en dan gaat jullie avontuur beginnen. Geniet ervan.

Dikke kus uit Amsterdam x
  4. Ton en Ina,:
    11 juni 2016
    Lieve Rina en TJ, super dat wij jullie weer mogen volgen op jullie prachtige reis.
    alvast een goede vlucht.
    Ton en Ina